02166488592-02166954644-09210329754

تهران، میدان ولیعصر، ابتدای خیابان کریمخان، پاساژ کیمیا، طبقه دوم واحد ۲۴
کد پستی ۱۵۹۳۸۵۴۷۴۴

اخذ ویزای سوییس
اخذ ویزای سوییس
اخذ ویزای سوییس

مدارک مورد نياز جهت دريافت ويزا سوئيس : 


اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه بيشتر از تاريخ ويزا درخواستی .
فرم درخواست ويزا ( از سايت سفارت دريافت نمائيد ) .
کارت ملي و شناسنامه .
دو قطعه عکس رنگي 6 در 4 رنگي با پس زمينه سفيد بدون روتوش .
در صورتي که قبلا ويزا شنگن و يا ويزا کشور معتبر ديگری دريافت کرده ايد کپی از آنها و مهرهای ورود و خروج .
نامه تمکن مالي و گردش 6 ماه آخر سپرده بانکي .
گواهي اشتغال به کار که در آن تاريخ استخدام - سمت - ميزان حقوق و مرخصی ذکر شده باشد به همراه فيش حقوقي . ( برای کارمندان و کارگران ) .
پروانه کسب و يا ثبت شرکت و يا کارت بازرگاني . ( برای صاحبان مشاغل ) .
گواهی بازنشستگی ( برای افراد بازنشسته ) .
گواهی اشتغال به تحصيل ( برای دانشجويان ) .
بيمه مسافرتی .
سند مالکيت ( در صورت وجود ) .
رزرو هتل و بليط هواپيما .

 

شرايط اقامت سوئيس پس از ورود با ويزا توريستی:

مهم ترين سوال بسياری از افراد که جهت اخذ ويزای توريستي کشور سوئيس اقدام می نمايند، اين مطلب است که آيا فرد ، پس از ورود به کشور سوئيس، می توانند در کشور سوئيس اقامت دائم را اخذ نمايند؟
موسسه مهاجرتي آريانا پارس با سال ها تجربه درخشان خود در امور مربوط به اقامت اروپا و اخذ انواع ويزا در بسياری از کشورهاي دنيا، سوال فوق را اين گونه پاسخ خواهد داد.
افراد مي توانند با ورود به کشور سوئيس در چند حالت ذيل، شرايط اخذ اقامت سوئيس را پس از ورود به کشور سوئيس فراهم نمايند.
اول اينکه فرد در مدت حضور خود در سوئيس، بتواند يک فرصت شغلی و يا يک زمينه کار آفريني را جهت اخذ اقامت سوئيس فراهم آورد تا پس از بازگشت از سوئيس بتواند برای انواع ديگر ويزا نظير ويزای کار و يا اخذ اقامت کارآفرينی اقدام نمايد.
روش دومي که افراد در راستای اخذ اقامت سوئيس پس از ورود به کشور سوئيس اتخاذ نمايند، اقدام جهت اخذ اقامت از طريق انواع پناهندگی می باشد که البته وکلای موسسه آريانا پارس در اين زمينه هيچ فعاليتي را صورت نمي دهند.


 
مراحل اخذ وقت سفارت سوئيس:

1.    تماس با مجموعه ويزا پارت به شماره 09031991712 يا 86043219 و 86044395
2.    ارسال مدارک لازم از طريق تلگرام به شماره 09031991712
3.    تعيين وقت سفارت توسط ما
4.    واريز مبلغ تعيين شده توسط شما
5.    ارسال وقت سفارت کشور يونان توسط ما.


   
مهاجرت از طريق سرمايه گذاري :

اصولا مهاجرت به سوئيس از پيچيدگي بسيار خاصي برای اتباع خارج از اتحاديه اروپا برخوردار ميباشد و اين شرايط حتي برای اتباع کشور آمريکا نيز اعمال ميگردد.  درصورتيکه در نظر داريد به صورت سرمايه گذاری به کشور سوئيس مهاجرت نمائيد ميبايست که ابتدا يک شرکت حقوقي در کشور سوئيس ثبت نمائيد . سپس بايد يک فعاليت اقتصادی را راه اندازي بنمائيد به طوريکه براي حداقل 10 نفر شغل ايجاد بنمائيد. مبلغ سرمايه گذاری شده چندان مورد توجه  مقامات محلي قرار ندارد وليکن توجه داشته باشيد که حقوق يک کارگر عادی در ماه دست کم 3500 فرانک ميباشد . پس از گذشت يکسال و در صورتيکه فعاليت اقتصادی قابل قبولي داشته باشيد و ميزان سود آوری خالص شرکت شما بالای 000 100 فرانک باشد ميتوانيد برای دريافت اقامت ساليانه سوئيس که به کارت اقامت B  معروف ميباشد  اقدام نمائيد که اين اقامت پس از گذشت 5 سال به اقامت نوع  دائم که به کارت اقامت  C معروف ميباشد  تبديل خواهد گرديد. مطابق با قانون جديد مهاجرت که اکنون در پارلمان اين کشور در دست بررسی ميباشد دارندگان اقامت دائم  C  بعد از گذشت 3 سال ميتوانند برای اخذ تابعيت سوئيس اقدام بنمايند .


مهاجرت از طريق تخصص :

همه ساله بخش عظيمی از نيروی متخصص اين کشور از خارج از سوئيس تامين ميگردد. مطابق با قانون مهاجرت اين کشور اتباع خارج از محدوده اتحاديه اروپا تنها در صورتي ميتوانند متقاضي مهاجرت به کشور سوئيس باشند که از يک تخصص حرفه ای در سطح بالا برخوردار باشند و يک شرکت سوئيسي نيز مايل به استخدام اين افراد باشد . البته هر شرکتي نيز به راحتي نميتواند متقاضي استخدام پرسنل خارجي باشد و کيفيت و کميت شرکت ساپورت کننده از طرف مقامات محلي کاملا مورد بررسي قرار خواهد گرفت. در صورت موفقيت برای اين اشخاص اقامت ساليانه B صادر خواهد گرديد.


 ويزای تحصيلی :

خوشبختانه در حال حاضر اين کشور به سهولت برای دانشجويان ايراني ويزای تحصيلي صادر مينمايد . همچنين مشاهده شده است که والدين دانشجويان ايراني در اين کشور نيز  به راحتي موفق به اخذ ويزای توريستی اين کشور ميگردند. از آنجائيکه تمامي در خواستهای ويزای دانشجويی به اداره مهاجرت اين کشور ارسال ميگردد ، بررسي ويزای تحصيلي حدودا 2 ماه به طول مي انجامد و دانشجويان خارجي از اجازه 15 ساعت کارهفتگی نيز برخوردارند .


راهنمايی جهت خريد بليط هواپيما به سوئيس :

در حال حاضر هيچ پرواز مستقيمي بين ايران و سوئيس وجود ندارد و بهترين مسير پروازی از ايران به سوئيس بوسيله خطوط هواپيمايی پگاسوس و ترکيش ايرلاين ( با يک توقف در استانبول مي باشد ) .
همچنين شما مي توانيد بوسيله خطوط هواپيمايی قطری - اکرايني - اتحاد - امارات - آليتاليا - ايزفلوت و لوفتهانزا با يک توقف به سوئيس پرواز نمائيد . جهت کسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت بليط - روزها و ساعات پرواز - مدت زمان پرواز و ... مي توانيد به قسمت بليط هواپيما سوئيس سايت مراجعه نمائيد .